ریموت بی ام و x4 – سوئیچ بی ام و x4

//ریموت بی ام و x4 – سوئیچ بی ام و x4

ریموت بی ام و x4 – سوئیچ بی ام و x4

خدمات Keyemdad برای x4: ریموت بی ام و x4 – سوئیچ بی ام و x4  – ریموت یدک بی ام و x4 – ریموت یدک اورجینال x4 – ریموت یدک کیلس گو x4 – تعویض باتری ریموت بی ام و – تعویض قاب ریموت x4 – تراش تیغه ریموت x4

شرح خدمات بی ام x4

ریموت بی ام و x4:برای سفارش ریموت بی ام و x4 در مرکز Keyemdad شما هم میتوانید ریموت اورجینال[اصل آلمان} یا ریموت چینی که کاملا مشابه اصلی آن است رو داشته باشید.

برای مشاهده ریموت اورجینال و چینی کلیک کنید

سوئیچ بی ام و x4:بدون شک میتوان گفت برند بی ام و یکی از حساس ترین خودرو های جهان را تولید میکند و باید در زمان کار کردن روی این برند بسیار دقت کرد چه به عنوان صاحب خودرو چه مجموعه ای که خدمات این برند رو اراعه میدهید،مرکز Keyemdad با استفاده از دستگاه های اصلی و دانش بالای متخصصین خود بدون هیچ مشکلی و در کم ترین زمان سوئیچ یدک بی ام x4 برای خودرو شما پروگرام میکنند و بعد از اتمام مراحل کددهی هیچ مشکلی یا اروری برای خودروی شما پیش نمیاید.

برای مشاهده نمونه کارها کلیک کنید

پاک کردن ریموت های مفقود شده:شما می توانید برای پاک کردن ریموت های که در دسترس شما نیست به ما مراجعه کنید،و این کار با دستگاه زبان اصلی تخصوصی بی ام و انجام میشود و تمام مراحل پاک کردن ریموت به شما نمایش داده میشود.

باز کردن در بی ام و:درخصوص باز کردن در بی ام و که یکی از حساس ترین و تخصوصی ترین کار های این برند هم هست میتوانید به Keyemdad مراجعه کرده و در کم ترین زمان ممکن و بدون آسیب با استفاده از دستگاه های در بار کن بی ام و این کار را برای شما انجام میدیم.

قاب ریموت و تیغه:تعویض قاب ریموت و تراش تیغه هم در مرکز Keyemdad انجام میگیرد،قاب با بالاترین کیفیت بازار و تراش تیغه با دستگاه CNC از جمله خدمات مرکز ما میباشد.

پروگرام ریموت برای خودرو فاقد ریموت

ریموت بی ام و x4 در محل:به طور مثال با خودرو به مرکز شهر رفته و بعد اتمام کار خود دیگر قادر به روشن کردن خودرو یا حتی باز کردن در خودرو هم نیستین{ریموت خودرو گم شده یا ازکار افتاده}بعد از تماس شما با Keyemdad تا حداکثر ۱ساعت ریموت در محل خودرو پروگرام شده و مشابه ریموت فابریک عمل میکند،پروگرام سوئیچ بی ام و x4 برای خودروای که ریموتی برای روشن شدن موجود ندارد از جمله تخصوص ماست که از بازکردن در خودرو بدون آسیب تا پروگرام ریموت کیلس توسط نیروهای Keyemdad انجام میگیرد.

لوازم جانبی ریموت

باتری ریموت بی ام و:باتری ریموت x4 سکه ای بوده و شماره آن ۲۴۵۰است. بهترین باتری های این شماره یعنی ۲۴۵۰ با نام های-panasonic-varta-renataکه تمامی این مارک ها در Keyemdad است.

برای مشاهده مراحل تعویض آن اینجا کلیک کنید.

قاب ریموت بی ام و:قاب های ریموت بی ام و x4 که ۳دکمه و دارای حاشیه آبی است حالت پلمپ دارد و بعد از باز کردن آن قادر به بستن قاب ریموت نیستین،در مرکز Keyemdad قاب ریموت موجود بوده و تعویض میگردد، حالت قاب های جدید خاری بوده و مشکلی در باز بست آن نیست.شما  برای خودروی x4 میتوانید قاب دور حاشیه آبی که رنگ فابریک را به قزمر،مشکی و … تغییر بدین.

تیفه ریموت:ریموت بی ام و  هم مثل سایر برندهای دیگه از یک تیغه آهنی که در انتهای ریموت قرار داده شده بهره میبرد که در صورت خالی شدن باتری ریموت یا باتری خودرو میتوانید در خودرو رو با استفاده از تیغه باز کنید،بعد از باز کردن در خودرو داخل ماشین شده و ریموت را در سمت راست قاب دور فرمان در محلی که طرح ریموت طراحی شده قرار داده و خودرو رو روشن کنید،این روش روشن کردن را  فقط میتوانید در صورت خالی شدن باتری بی ام و انجام دهید.

ریموت یدک بی ام و x4

توسط |۱۴۰۲-۱۲-۲۰ ۱۳:۴۸:۴۰ +۰۳:۳۰اسفند ۴ام, ۱۴۰۰|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت بی ام و x4 – سوئیچ بی ام و x4 بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه