ریموت یدک ولوو XC60 – پروگرام ریموت ولوو

//ریموت یدک ولوو XC60 – پروگرام ریموت ولوو

ریموت یدک ولوو XC60 – پروگرام ریموت ولوو

خدمات Keyemdad برای ولوو XC60: پروگرام ریموت ولوو XC60 – ریموت یدک ولوو – باز کردن در XC60 – ریموت یدک کیلس گو XC60 – تعویض قاب ریموت ولوو – تعویض قاب XC60

شرح خدمات XC60

ریموت یدک XC60: ریموت یدک برای خودرو بسیار ضروری است،ما در مجموعه Keyemdad پروگرام تمامی محصولات ولوو را به صورت تخصوصی برای شما انجام میدهیم.

برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلیک کنید

پاک کردن ریموت:شما می توانید برای پاک کردن ریموت های مفقود شده که در دسترس شما نیستن هم به ما مراجعه کنید،این کار با دستگاه تخصوصی ولوو انجام میشود،و تمام مراحل با توضیحات حرفه ای به شما داده میشود تا از پاک شدن ریموت ها از حافظه ی خودرو مطمئن شوید.

قاب ریموت:تعویض قاب ریموت و تراش تیغه هم در مرکز ریموت Keyemdad انجام میگیرد،قاب با بالاترین کیفیت بازار و تراش تیغه با دستگاه CNC از جمله خدمات مرکز ما میباشد.

پروگرام ریموت XC60

ریموت یدک XC60:خودرو Xc60 در سال ۲۰۰۹ در سوئد توسط شرکت خودرو سازی ولوو طراحی و روانه بازار شده است. این خودرو به وسیله افرا موتور وارد بازار خودرو ایران نیز شد..پروگرام ریموت برای ولوو XC60 بسیار حساس است،برای پروگرام ریموت زمانی حدود ۱ساعت وقت نیاز است و همچنین خودرو،ریموت یدک برای ولوو xc60 در مجموعه Keyemdad با در درست داشتن مواردی چون دستگاه تخصوصی برند ولوو،متخصصین دوره دیده و ریموت اورجینال بدون مشکل و به صورت حرفه ای انجام میگیرد.

مراحل پروگرام و زمان:برای پروگرام ریموت یدک XC60 نیاز به باز شدن قطعه از روی خودرو است و کددهی ریموت در زمان حداکثر ۱ساعت انجام میگیرد و ریموت پروگرام شده مشابه ریموت قبلی خودرو کار میکند.

لوازم جانبی ریموت

باتری ریموت:باتری ریموت ولوو سکه ای بوده و شماره آن ۲۰۳۲ است.

تیفه ریموت:ریموت ولوو هم مثل سایر برندهای دیگه از یه تیغه آهنی که در بین قاب و بورد ریموت قرار داده شده بهره میبرد که در صورت خالی شدن باتری خودرو یا باتری ریموت میتوانید در خودرو رو با استفاده از تیغه باز کنید،برای تراش تیغه با دستگاه CNC میتوانید به ما مراجعه کنید.

ریموت یدک ولوو xc60

توسط |۱۴۰۱-۱-۲۳ ۰۶:۵۲:۲۲ +۰۴:۳۰فروردین ۲۳ام, ۱۴۰۱|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک ولوو XC60 – پروگرام ریموت ولوو بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه