ریموت یدک آزرا گرنجور – ریموت هیوندای ازرا

//ریموت یدک آزرا گرنجور – ریموت هیوندای ازرا

ریموت یدک آزرا گرنجور – ریموت هیوندای ازرا

خدمات Keyemdad برای هیوندای آزرا:ریموت یدک آزرا گرجور – پروگرام ریموت ازرا گرنجور – ریموت یدک آزرا گزنجوز

تراش تیغه ریموت – ساخت کلید یدک آزرا

شرح خدمات آزرا

ریموت یدک آزرا گرنجور:برای سفارش ریموت ازرا گرنجور میتوانید به مجموعه Keyemdad مراجعه کنید.

نیغه ریموت:تراش تیفه در مجموعه توسط دستگاه cnc انجام میگیرد و در ضورت موجود نبودن تیغه تراش خورده توسط قفل در خودرو تیغه ریموت تراشیده میشود

کلید آزرا:کلید یدک آزرا در مجموعه Keyemdad تراش همراه پروگرام کلید به صورت تخصوصی قابل انجام است و میتوانید با ما در ارتباط باشید.

ریموت ازرا:ریموت ازرا دارای نسخه های چینی و اضلی میباشد شما میتوانید بر حسب نیاز خود سفارش خود را در مجموعه Keyemdad ثبت کنید.

پاک کردن کلید و ریموت های مفقود شده:در مجموعه Keyemdad حذف کردن کلید و ریموت به صورت تخصوصی و با ضمانت انجام میگیرد.به دلیل بالا بودن حساسیت این موضوع مراحل حذف کردن ریموت به شما مشتری عزیز توضیح داده میشود.

پروگرام کلید و ریموت ازرا

کلید و ریموت ازرا{اتاق قدیم}:ارزا اتاق قدیم داری یک کلید کد دار و ریموت است شما میتوانید به عنوان یدک کلید جداگانه یا ریموت برای خودرو سفارش دهید و حتی در مجموعه امکان این که یک کلید ریموت با هم به شکل چاقوای شکل سفارش دهید هم هست. این مدل ریموت چاقوای در طرح های متفاوت موجود است.

پروگرام ریموت آزرا گرنجور

ریموت ازرا گرنجور:هیوندای ازرا گرنجور تنها محصول این کمپانی است که هنوز ریموت چینی برای این خودرو وارد بازار نشده است. و ریموت اورجینال این خودرو هم قیمت بالا ای دارد ریموت ازرا گرنجور  های که در داخل ایران هستن دارای ۳ دکمه بوده شما میتوانید ریموت ۴دکمه که قیمت آن نصف ریموت ۳دکمه است برای خودروی خود سفارش دهید. ریموت چهار دکمه اورجینال بوده و دلیل پایین بودن قیمت آن استوک بودنش است.

پاک کردن ریموت های مفقود شده:در مراحل پروگرام ریموت تمامی ریموت های مفقود شده از حافظه خودرو پاک شده و دیگر نه در خودرو را باز نمیکند نه خودرو رو روشن میکند.شما میتوانید فقط برای پاک کردن ریموت های گم شده هم به ما مراجعه کنید و این کار با ضمانت به صورت تخصوصی برای شما انجام میشود.

تراش تیغه ریموت:تراش تیغه در مرکز ریموت Keyemdad بدون هیچ هزینه اضافی بعد از پروگرام ریموت  با دستگاه CNC انجام میگیرد.

ریموت هیوندای آزرا گرنجور

 

 

 

 

توسط |۱۴۰۰-۹-۱۳ ۰۸:۴۶:۰۹ +۰۳:۳۰آذر ۱۳ام, ۱۴۰۰|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک آزرا گرنجور – ریموت هیوندای ازرا بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه