بی-ام-و۱۴۰۰-۱۲-۱۲ ۱۰:۳۶:۲۱ +۰۳:۳۰

پروگرام ریموت بی ام و – ریموت یدک بی ام و

ساخت و پروگرام کلید ریموت و ریموت کیلس برای تمامی مدل های بی ام و

ریموت یدک۵۲۰  ریموت یدک۵۲۸ ریموت یدک۵۳۰

ریموت یدکx1  ریموت یدکx3 ریموت یدکx4  ریموت یدکx6  ریموت یدکz4

ریموت یدک۳۲۰  ریموت یدک۳۲۸

ریموت یدک۴۲۸  ریموت یدک۴۲۰

ریموت یدکi8

باز کردن در ساخت سوئیچ  ساخت ریموت  ساخت کلید کد دهی و پاک کردن کد ریموت  پروگرام  ساخت کلید و ریموت یدک  بررسی ریموت های تعریف شده روی خودرو  حذف ریموت گم شده خام نمودن ریموت بررسی ایموبیلایزر  تراش تیغه سوئیچ  تعمیر ریموت  تعویض قاب ریموت  سوئیچ ضد سرقت  سوئیچ کیلس Keyless  سوئیچ کیلس گو Keyless Go  کلید اسمارت  کلید هوشمند  عیب یابی سوئیچ و ریموت و رفع عیوب  رفع مشکل مفقودی و گم شدن ریموت  دیاگ تخصصی ریموت با مدرنترین دستگاه ها و نرم افزارهای روز دنیا

بی ام و سری ۱  (BMW 1 series)

ب ام و سری ۱ کوچکترین خودروی تولیدی ب ام و است که در سه نوع مختلف هاچ بک، کوپه و کانورتیبل با ۱۱ نوع مختلف موتور بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود. نسل اول ب ام و سری ۱ با کد تولیدی E۸۲/۸۸ در سال ۲۰۰۴ برای اولین بار به بازار عرضه شد. از سال ۲۰۱۱ نسل دوم این سری با کد تولیدی F۲۰ معرفی شد. این اتومبیل با ۱۱ نوع مختلف موتور عرضه می‌شود.

۱۲۰i , 125i  (E81 , E87 , E88)

بی ام و سری ۳  (BMW 3 series)

معروفترین و محبوبترین مدل ب ام و محسوب می‌شود که ساخت آن از سال ۱۹۷۵ بی‌وقفه ادامه دارد. تاکنون شش نسل از ب ام و سری ۳ به بازار عرضه شده‌است که همگی از بهترین سدان‌های کوچک موجود در بازار بوده‌اند. سری سه به تعادل خیره‌کننده و سیستم بی‌نظیر تعلیقش مشهور است که باعث شده بتواند بهتر از هر اتومبیلی دیگری در این کلاس، از هر پیچی عبور کند. در حال حاضر نسل ششم این اتومبیل با کد تولیدی F۳۰ و ۸ نوع مختلف موتور بنزینی و دیزلی عرضه می‌شود، این خودرو تا نسل قبلی خود (e90) و… در دو مدل کوپه و کانورتیبل نیز عرضه می‌شد.

۳۱۸ , ۳۲۰  (E46) – ۳۲۰ , ۳۲۵ , ۳۳۰ , ۳۳۵  (E90 , E93) – ۳۲۰ , ۳۲۸ (F30)

بی ام و سری ۴  (BMW 4 series)

ک کوپه کامپکت تولید شده توسط کمپانی بی ام و است. اولین جزئیات رسمی سری ۴ به‌طور رسمی در ۵ دسامبر ۲۰۱۲ منتشر شد و جزئیات گویای این بود که ب ام و قصد دارد جایگزین کوپه ۳ سری جدید را با نام جدید ۴ سری تولید کند تامحصولات خانوادگی و اسپرت خود را از هم متمایز کند.

بی ام و سری ۵  (BMW 5 series)

سدان سایز متوسط ب ام و از سال ۱۹۷۲ و طی هفت نسل به بازار عرضه شده‌است. نسل ششم این اتومبیل با کد تولیدی F۱۰ در سال ۲۰۱۰ معرفی شد و در مدل‌های سدان و استیشن و با ۷ نوع مختلف موتور بنزینی و دیزلی در دسترس است.همچنین نسل هفتم آن که از سال ٢٠١٧ با کد g30 شناخته میشود و با تیپ های سدان و استیشن موجود است. مدل ام ٥ نسل هفتم که با کد F90 شناخته میشود میتوان گفت در حال حاضر سریع ترین سدان بنزینی موجود در بازار است.

۵۲۰ , ۵۲۵ , ۵۳۰ (E60) – 520 , 528 (F10)

بی ام و سری ۶  (BMW 6 series)

مدل اسپرت بزرگ ب ام و محسوب می‌شود. این مدل در ابتدا به صورت دو در کوپه در سال ۱۹۷۶ به بازار معرفی شد اما تولید آن در سال ۱۹۸۹ متوقف گردید. در سال ۲۰۰۳ کمپانی تصمیم گرفت این مدل را بر پایه ب ام و سری ۵ بازسازی کند. از سال ۲۰۱۰ نیز نسل سوم این خودرو با کد F12/F۱۳ در سه مدل کوپه، کانورتیبل (سقف باز شو) و گران کوپه (تلفیقی از کوپه و سدان به صورت کوپهٔ چهار در) و با سه موتور بنزینی و دو موتور دیزلی به بازار عرضه می‌شود. ب ام و سری ۶ با اینکه از فروش مطلوبی برخوردار بوده همواره هدف انتقادات گروهی از صاحب نظران و دوستداران ب ام و در زمینه طراحی خارجی بوده‌است.

۶۳۰ (E94) – 650 (F12 , F13)

بی ام و سری ۷  (BMW 7 series)

بزرگترین و مجلل‌ترین خودروی سدان (چهار درب صندوق دار) ب ام و است که از سال ۱۹۷۷ تاکنون طی پنج نسل ساخته شده‌است. این خودرو در حال حاضر به دو صورت عادی و کشیده، با سه نوع موتور بنزینی و دو موتور دیزلی تولید می‌شود. ب ام و به صورت تحقیقاتی این مدل را با موتور هیدروژنی نیز ساخته‌است. بی ام و فول سایز سری ۷، بزرگترین و لوکس‌ترین خودرویی است که در صف تولیدات بی ام و قرار گرفته‌است. در این سری تعداد متنوعی از موتورهای توربوشارژ با شش، هشت یا دوازده سیلندر با سوخت‌های بنزین، دیزلی و هیبرید پر پایه چرخ‌های متحرک تولید می‌شود. در حالی که نسل قبلی سری ۷ آغازگر دوران جنجالی و پرتنش در طراحی بود، آخرین مدل سری ۷ یک رویکرد بسیار محافطه کارانه تر و مسلماً زیباتر را ارائه می‌دهد. در این سری خودرو از پویایی بهتری برای رانندگی برخوردار شده‌است و با نسخه به روز شده سیستم سرگرمی iDrive به تمام نیازهای اساسی رانندگان را برآورده می‌سازد.

۷۳۰ , ۷۴۰ , ۷۵۰ (E65 , E66) – 730 , 740 (F01 , F02)

بی ام و سری ایکس  (BMW X Series)

خانواده سری ایکس بی ام و (BMW X Series) به عنوان خودروهای SUV لوکس و 4 چرخ محرک در سال 1999 با معرفی اولین نمونه آن یعنی X5 متولد شد. تا سال 2007 سبد محصولات این خانواده شامل دو مدل X5 فول سایز و X3 سایز متوسط بود. اما از سال 2008، بی ام و با معرفی مدل X6، کلاس جدیدی به نام شاسی بلند کوپه را معرفی نمود و پس از آن با افزایش رنج محصولات این خانواده و افزودن مدل های کوچکتر کراس اور، رنج کاملی از مدل ها را در این سری عرضه نمود. این مدل ها اکنون شامل X1، X2، X3، X4، X5، X6، X7 می باشد.

X3 , X5 , X6 (E70 , E71 , E83 , E84) – X1 , X3 , X4 (F25 , F26 , F48)

ارائه خدمات به هزاران مشتری محترم!

برخی مشتریان خاص

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه