پروگرام ریموت ۵۲۸i – ریموت یدک ۵۲۸i – ریموت بی ام و

//پروگرام ریموت ۵۲۸i – ریموت یدک ۵۲۸i – ریموت بی ام و

پروگرام ریموت ۵۲۸i – ریموت یدک ۵۲۸i – ریموت بی ام و

خدمات Keyemdad برای ۵۲۸i:ریموت یدک ۵۲۸ –  پروگرام ریموت بی ام و ۵۲۸ – ریموت یدک بی ام و ۵۲۸ – باز کردن در ۵۲۸ – ریموت یدک اورجینال ۵۲۸ – ریموت یدک کیلس گو ۵۲۸ – ریموت کیلس گو ۵۲۸ – ریموت کیلس ۵۲۸ – تعویض قاب ریموت  ۵۲۸

شرح خدمات بی ام و ۵۲۸

ریموت بی ام و ۵۲۸:برای سفارش ریموت بی ام و ۵۲۸ در مرکز Keyemdad شما هم میتوانید ریموت اورجینال[اصل آلمان} یا ریموت چینی که کاملا مشابه اصلی آن است رو داشته باشید.

برای مشاهده ریموت اورجینال و چینی کلیک کنید

ریموت یدک بی ام و ۵۲۸:بدون شک میتوان گفت برند بی ام و یکی از حساس ترین خودرو های جهان را تولید میکند و باید در زمان کار کردن روی این برند بسیار دقت کرد چه به عنوان صاحب خودرو چه مجموعه ای که خدمات این برند رو اراعه میدهید،مرکز Keyemdad با استفاده از دستگاه های اصلی و دانش بالای متخصصین خود بدون هیچ مشکلی و در کم ترین زمان ریموت یدک برای خودرو شما پروگرام میکنند و بعد از اتمام مراحل کددهی هیچ مشکلی یا اروری برای ماشین ارزشمند شما پیش نمیاد.

برای مشاهده نمونه کارها کلیک کنید

پاک کردن ریموت:شما می توانید برای پاک کردن ریموت های مفقود شده به ما مراجعه کنید،و این کار با دستگاه زبان اصلی تخصوصی بی ام و انجام میشود و تمام مراحل پاک کردن ریموت به شما نمایش داده میشود.

باز کردن در بی ام و:درخصوص باز کردن در بی ام و که یکی از تخصوصی ترین کار های این برند هم هست میتوانید به Keyemdad مراجعه کرده و در کم ترین زمان ممکن و بدون آسیب اقدام به باز کردن در خودروتون میکنیم.

قاب ریموت و تیغه:تعویض قاب ریموت و تراش تیغه هم در مرکز Keyemdad انجام میگیرد،قاب با بالاترین کیفیت بازار و تراش تیغه با دستگاه CNC از جمله خدمات مرکز ما میباشد.

پروگرام ریموت برای خودرو فاقد ریموت

پروگرام ریموت در محل:به طور مثال با خودرو به مرکز شهر رفته و بعد اتمام کار خود دیگر قادر به روشن کردن خودرو یا حتی باز کردن در خودرو هم نیستین{ریموت خودرو گم شده یا ازکار افتاده}بعد از تماس شما با Keyemdad تا حداکثر ۱ساعت ریموت در محل خودرو پروگرام شده و مشابه ریموت فابریک عمل میکند،پروگرام ریموت بی ام و ۵۲۸ برای خودروای که ریموتی برای روشن شدن موجود ندارد از جمله تخصوص ماست که از بازکردن در خودرو بدون آسیب تا پروگرام ریموت کیلس توسط نیروهای Keyemdad انجام میگیرد.

لوازم جانبی ریموت

باتری ریموت:باتری ریموت ۵۲۸ سکه ای بوده و شماره آن ۲۴۵۰است.

برای مشاهده مراحل تعویض آن اینجا کلیک کنید.

قاب ریموت:قاب های ریموت بی ام و ۵۲۸ حالت پلمپ دارد و بعد از باز کردن آن قادر به بستن قاب ریموت نیستین،در مرکز Keyemdad قاب ریموت موجود بوده و تعویض میگردد، حالت قاب های جدید خاری بوده و مشکلی در باز بست آن نیست.

تیفه ریموت:ریموت بی ام و ۵۲۸ هم مثل سایر برندهای دیگه از یک تیغه آهنی که در انتهای ریموت قرار داده شده بهره میبرد که در صورت خالی شدن باتری ریموت یا باتری خودرو میتوانید در خودرو رو با استفاده از تیغه باز کنید،بعد از باز کردن در خودرو داخل ماشین شده و ریموت را سمت راست قاب دور فرمان در محلی که طرح ریموت طراحی شده برده و خودرو رو روشن کنید،این کار فقط در زمان خالی شدن باتری ریموت میتوانیدانجام دهید.

 

ریموت یدک ۵۲۸

 

توسط |۱۴۰۱-۳-۳۱ ۰۹:۰۶:۴۸ +۰۴:۳۰مرداد ۱۲ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای پروگرام ریموت ۵۲۸i – ریموت یدک ۵۲۸i – ریموت بی ام و بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه