ساخت سوئیچ بنز C200 – ریموت یدک بنز

//ساخت سوئیچ بنز C200 – ریموت یدک بنز

ساخت سوئیچ بنز C200 – ریموت یدک بنز

خدمات Keyemdad برای بنز C200:ساخت سوئیچ بنز – ریموت بنز C200 – ریموت یدک C200 – سوئیچ بنز C200 – ساخت ریموت C300 – ریموت بنز C350 – ریموت کیلس C200 – ریموت کیلس بنز  – قاب ریموت بنز – تیغه ریموت بنز

شرح خدمات بنز

ساخت ریموت c200: برای سفارش ریموت بنز اتاق C در مرکز ریموت Keyemdad شما میتوانید از طریق تماس سفارش خود ثبت کنید و در کم ترین زمان ممکن ریموت پروگرام شده برای خودرو را تحویل بگیرید.

برای مشاهده نمونه کارها کلیک کنید

سوئیچ بنز C200: سوئیچ بنز کیلس و معمولی{بدون کیلس} برای تمام مدل های اتاق c مرسدس بنز در مجموعه ریموت Keyemdad قابل انجام است،مراحل پروگرام ریموت در حدود زمان ۲۰دقیقه انجام میگیرد.

ریموت کیلس بنز: مرسدس بنز در اتاق c در حال حاضر ۲مدل کیلس روانه بازار کرده است که مدل اول کیلس سر دنده است،مدل دوم دکمه کیلس استارت استوپ سمت چپ ضبط خودرو بر روی قطعه EIS قرار داده شده است که در مدل ها ۲۰۱۲ به بالا به این شکل در امده است ولی این موضوع بستگی به سال خودروی شما و فول بودن آن در آپشن دارد. برای تمامی مدل های مرسدس بنز ریموت کیلس استارت در مجموعه Keyemdad موجود است. برای بعضی از مدل ها ریموت کیلس اورجینال موجود نیست ولی ریموت چینی مشابه ریموت اصلی کارایی دارد و بدون مشکل نیازه شما را از ریموت کیلس رفع میکند.

سوئیچ یدک بنز: ریموت یدک برای خودرو بسیار حاضر اهمیت است به خوصوص خودرو های وارداتی از جمله مرسدس بنز،ریموت یدک در مواقع اظطراری به کمک شما میاید در صورت موجود نبودن ریموت یدک اگر ریموت خودرو گم یا به هر دلیلی قادر به روشن کردن خودرو نباشد هزینه بالاتری را برای یک ریموت باید پرداخت کنید و موعطل شدن شما هم از این غائله مستثنا نیست،شما میتوانید با مراجعه به Keyemdad اقدام به ساخت ریموت یدک برای خودرو کنید.

خدمات جانبی بنز 

باز کردن در بنز: باز کردن در خودرو بسیار حساس بوده و امکان تخریب در یا ستون های خودرو وجود دارد،تبحر بالای متخصصین مجموعه Keyemdad در باز کردن در خودرو در تمامیه کلاس های مرسدس بنز این تضمین را به شما میدهیم که بدون آسییب و کم ترین زمان مشکل شما را حل کنیم.

پاک کردن ریموت: یکی از موردهای مهم خدمات ما پاک کردن ریموت های مفقود شده خودرو است،دستگاه های مجموعه Keyemdad قادر به انجام این عملیات هستند و این کار ضمانت شده و تمام مراحل به شما نشان داده میشود.

قاب ریموت و تیفه: در گذشت زمان قاب ریموت صدمه دیده و باعث بد عمل کردن ریموت میشود،شما با مراجعه به Keyemdad میتوانید اقدام به تعویض آن کنید.تیفه ریموت هم موضوع مهمی در خودرو است و اگر ریموت شما تیغه ای برای باز کردن در ندارد میتوانید با مراجعه به Keyemdad اقدام به ساخت تیفه کنید.

باتری ریموت: باتری ریموت مرسدی بنز سکه ای بوده و شماره آن ۲۰۲۵ است و برای دیدین مراحل تعویض آن ایجا کلیک کنید.

پروگرام برای خودروی فاقد ریموت

پروگرام ریموت در محل: در زمان کم تر از یک ساعت بعد از تماس شما پروگرام ریموت برای خودرو انجام میشود،از باز کردن در خودرو تا پروگرام ریموت بدون صدمه به خودرو و به طور تخصوصی برای شما انجام میگیرد.برای پروگرام ریموت نیاز به باز شدن قطعه ای از خودرو نیست و تمام مراحل به صورت OBD انجام میشود.

ریموت یدک c200

 

 

توسط |۱۴۰۳-۲-۳ ۱۷:۴۵:۴۷ +۰۳:۳۰تیر ۱ام, ۱۴۰۱|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ساخت سوئیچ بنز C200 – ریموت یدک بنز بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه