ریموت یدک فولکس واگن جی تی آی – پروگرام ریموت جی تی آی

//ریموت یدک فولکس واگن جی تی آی – پروگرام ریموت جی تی آی

ریموت یدک فولکس واگن جی تی آی – پروگرام ریموت جی تی آی

خدمات Keyemdad برای فولکس واگن جی تی آی (GTI):ریموت یدک جی تی آی – پروگرام ریموت فولکس واگن GTI – تعویض باتری ریموت GTI – تراش تیغه ریموت – باز کردن در جی تی آی – ریموت یدک فولکس واگن GTI

پروگرام ریموت جی تی آی

پروگرام ریموت (GTI) جی تی آی:خودروهای تولید شده توسط کمپانی فولکس واگن از نظر ضدسرقت در سطح بالاای بوده و از امنیت درب های خودرو تا سیستم ایموبلایزر از بالاترین تکنولوژی بهره میبرند.فولکس واگن جی تی آی با بالاترین سیستم ضدسرقت وارد بازار شده.پروگرام ریموت جی تی آی در مجموعه Keyemdad انجام میگیرد، شما هم میتوانید ریموت اورجینال برای خودرو خود سفارش دهید و همچون ریموت چینی، زمان حدودی پروگرام ریموت پاسات در صورت موجود بودن ریموتی که خودرو رو روشن کند ۵الی۱۰ دقیقه میباشد.

 ریموت یدک (GTI) جی تی آی:اگر خودرو جی تی آی شما دارای یک عدد ریموت میباشد پیشنهاد مجموعه به شما پروگرام ریموت جدید است،زیرا در مراحل پروگرام ریموت جدید ریموتی که فاقد شده و در دسترس شما نیست از کامپیوتر ایموبلایزر پاک میشود،حسن دیگر اقدام به ساخت ریموت یدک این است که از نظر هزینه هم به صرفع تر است و هم از معطل شدن شما چه در خانه یا مرکز شهر یا جاده جلوگیری میشود.

خدمات جانبی جی تی آی

پاک کردن ریموت:همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم پاک کردن ریموت بسیار حاضر اهمیت است شما میتوانید با مراجعه به Keyemdad اقدام به پاک کردن ریموت مفقود شده کنید.تمام مراحل پاک کردن ریموت به شما نشان داده میشود چون در قبال این کار ما مسعولیم.

باز کردن در جی تی آی:سیستم درب فولکس واگن جی تی آی بسیار حساس بوده و برای باز کردن در آن نیاز به دستگاه مخصوص فولکس واگن بوده،در مرکز ریموت Keyemdad متخصیص با دانش بالا در باز کردن در خودرو بدون هیچ آسیبی و استفاده از دستگاه مخصوص در خودرو رو در کم ترین زمان باز میکنند.

باتری ریموت جی تی آی:تعویض باتری ریموت فولکس واگن جی تی آی ساده بوده و میتوانید برای مشاهده روش آن ایجا کلیک کنید.

تیغه ریموت:فولکس واگن جی تی آی توسط دکمه استار استوپ روشن میشود،ریموت پاسات دارای تیغه آهنی است که برای دسترسی به آن باید شتسی بالای ریموت را کشیده و آن را آزاد کنید.تیغه ریموت برای باز کردن در خودرو در زمانی که ریموت یا خودرو باتری کافی برای باز کردن در توسط شستی های ریموت را ندارد استفاده میشود.شما میتوانید با استفاده از تیغه در خودرو را باز کرده داخل خودرو شده و ریموت را بقل قاب دور فرمان گرفته و خودرو را روشن کنید.اگر ریموت خودرو تیفه ندارد یا تیغه موجود است ولی بدون تراش است میتوانید با مراجعه به Keyemdad مشکل تیغه را حل کنید تمام مراحل تراش تیفه با دستگاه انوماتیک CNC انجام میشود.

پروگرام ریموت GTI

 

 

 

 

 

 

توسط |۱۴۰۰-۸-۲۲ ۰۸:۱۴:۰۷ +۰۳:۳۰خرداد ۲۷ام, ۱۴۰۰|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک فولکس واگن جی تی آی – پروگرام ریموت جی تی آی بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه