ریموت یدک هیوندای -سوئیچ ریموت هیوندای

//ریموت یدک هیوندای -سوئیچ ریموت هیوندای

ریموت یدک هیوندای -سوئیچ ریموت هیوندای

خدمات Keyemdad برای هیوندایسوئیچ هیوندای – سوئیچ سانتافه – سوئیچ سوناتا – سوئیچ توسان – قاب ریموت هیوندای – باز کردن در خودرو – ریموت هیوندای ازرا گرنجور

شرح خدمات برند هیوندای

سوئیچ هیوندای سانتافه:خودروی سانتافه در دو نسل وارد بازار ایران شده است که دو روش برای روشن شدن دارد،یک به صورت ای که کلید داخل مغزی سویچ استارت رفته و با کلید استارت میخورد و دوم از طریق ریموت خودرو روشن میشود که به این حالت کیلس استارت میگویند،هر دو مدل که شامل کلید و ریموت هستند در مجموعه Keyemdad موجود بوده و میتوانید در خصوص ریموت یدک یا کلید به ما مراجعه کنید.

سوئیچ هیوندای سوناتا:پروگرام ریموت سوناتا برای اتاق های NF،YF،LF در مجموعه Keyemdad انجام میشود،برای اتاق LF ریموت چینی در بازار جهانی موجود نیست ققط میتوانید ریموت اورجینال برای خودرو سفارش دهید.برای مابقی اتاق ها مشکلی برای سفارش ریموت چینی نیست، شما میتوانید ریموت های چینی که با کیفیت بالا و قیمت مناسب تری نسبت به اورجینال دارند برای خودرو خود درخواست دهید.

ریموت هیوندای آزرا {ازرا گرجور}:پروگرام ریموت ازرا و آزرا گرنجور در مجموعه Keyemdad انجام میشود و شما میتوانید هم ریموت چینی و اورجینال برای خودرو ی خود سفارش دهید. در صورت گم کردن تمامی ریموت یا کلید های خودرو میتوانید با مراجعه به ما مشکل خود را حل کنید.

سوئیچ هیوندای

ریموت هیوندای وراکروز:پروگرام ریموت وراکروز در مجموعه Keyemdad قابل انجام است، برای وراکروز فقط ریموت اورجینال در بازار جهانی موجود است اما میتوانید ریموت چینی که برای خودرو سوناتاYF و… است را برای خودروی خود سفارش دهید،همچنین قاب ریموت وراکروز در مجموعه موجود میباشد.

ریموت هیوندای توسان:پروگرام ریموت توسان برای اتاق های JM،LM،TL در مجموعه Keyemdad انجام میگیرد ومیتوانید ریموت چینی یا اورجینال برای خودرو ی خود سفارش دهید. با ارسال شماره شاسی امکان ساخت تیغه ریموت یا کلید در مجموعه امکان پذیر است.

ریموت هیوندای جنسیس:پروگرام ریموت جنسیس برای اتاق های کوپه و سدان در مجموعه Keyemdad انجام پذیره بوده و شما میتوانید درخصوص ریموت یدک و نوع  ان که اصلی یا چینی است تماس گرفنه و سفارش خود را ثبت کنید.

ریموت هیوندای النترا:پروگرام ریموت النترا برای تمامی سال های آن در مجموعه Keyemdad انجام پذیره است و میتوانید هم ریموت چینی و اورجینال برای خودرو سفارش دهید.

پروگرام برای خودروی فاقد ریموت

پروگرام ریموت:پروگرام ریموت در خصوص خودروی فاقد ریموت {هیچ ریموت ای برای روشن کردن خودرو موجود نیست} در تمامی اتاق و مدل ها در مجموعه Keyemdad انجام پذیر است و در کمترین زمان و به صورت حرفه ای انجام میگیرد.بعد از تماس شما در زمان کم تر از ۱ ساعت در هر منطقه از تهران که باشید متخصصین به کمک شما آمده و ریموت جدید برای خودرو پروگرام میکنند.تمام مراحل پروگرام به صورت OBD انجام میشود و قطعه ای از خودرو باز نمیشود.

باز کردن در خودرو:باز کردن در خودرو از طریق شماره شاسی و هم از طریق ابزار های تخصوصی انجام میگیرد.شما میتوانید با ارسال شماره شاسی خودرو درخواست تراش تیغه ریموت خودرو خود را ثبت کنید.

خدمات جانبی هیوندای

تعویض قاب ریموت:برای تعویض قاب میتوانید به مجموعه مراجعه کنید فقط باید قبل از مراجعه تماس بگیرین تا از موجودی قاب ریموت مورد نظر خودرو خود مطمئن شوید چون برای بعضی از مدل ها قاب ریموت در بازار جهانی موجود نیست.

باتری ریموت:باتری ریموت نود درصد از محصولات هیوندای از شماره باتری ۲۰۳۲ استفاده میکنند و میتوانید برای تعویض باتری به ما مراجعه کنید و اگر خودتان قصد خرید دارید پیشنهاد مجموعه ما به شما استفاده از باتری مکسل اصلی یا رنتا است.

تراش تیغه:تراش تیغه ریموت به صورت تخصوصی با استفاده از شناره شاسی خودرو در مجموعه Keyemdad امکان پذیر است.میتوانید برای تراش تیغه به مجموعه ما مراجعه کنید.

ریموت هیوندای توسان

 

 

 

 

 

توسط |۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۱۱:۵۱:۳۴ +۰۳:۳۰خرداد ۲۰ام, ۱۴۰۰|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک هیوندای -سوئیچ ریموت هیوندای بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه