سوئیچ یدک بنز – پروگرام ریموت مرسدس بنز

//سوئیچ یدک بنز – پروگرام ریموت مرسدس بنز

سوئیچ یدک بنز – پروگرام ریموت مرسدس بنز

خدمات Keyemdad برای مرسدس بنز:سوئیچ بنز – ریموت یدک بنز C200ریموت یدک C350ریموت کیلس بنز E250پروگرام ریموت E300ریموت بنز E350ریموت کیلس E350ریموت کیلس بنز CLS500قاب ریموت بنز – تیغه ریموت بنز

شرح خدمات ریموت مرسدس بنز

ریموت و سوئیچ مرسدس بنز:برای سفارش سوئیچ و ریموت مرسدس بنز در تمامی کلاس های این برند شما هم میتوانید ریموت اورجینال(اصلی) یا ریموت چینی برای خودرو ی خود سفارش دهید.

ریموت کیلس مرسدس بنز:مرسدس بنز در تمام کلاس ها خودروای ریموت کیلس ارائه داده است، ولی این موضوع بستگی به سال خودروی شما و فول بودن آن در آپشن دارد. برای تمامی مدل های مرسدس بنز ریموت کیلس استارت در مجموعه Keyemdad موجود است. برای بعضی از مدل ها ریموت کیلس اورجینال موجود نیست ولی ریموت چینی مشابه ریموت اصلی کارایی دارد و بدون مشکل نیازه شما را از ریموت کیلس رفع میکند.

ریموت یدک مرسدس بنز:ریموت یدک برای خودرو بسیار حاضر اهمیت است به خوصوص خودرو های وارداتی از جمله مرسدس بنز،ریموت یدک در مواقع اظطراری به کمک شما میاید در صورت موجود نبودن ریموت یدک اگر ریموت خودرو گم یا به هر دلیلی قادر به روشن کردن خودرو نباشد هزینه بالاتری را برای یک ریموت باید پرداخت کنید و موعطل شدن شما هم از این غائله مستثنا نیست،شما میتوانید با مراجعه به Keyemdad اقدام به ساخت ریموت یدک برای خودرو کنید.

پروگرام ریموت بنز E250:برای مطلع شدن از خدمات ما در خصوص بنزE250 و خواندن مقالع آن اینجا کلیک کنید.

پروگرام ریموت بنز CLS500:برای مطلع شدن از خدمات ما در خصوص بنزCLS500 و خواندن مقالع آن اینجا کلیک کنید.

پروگرام ریموت بنز E350:برای مطلع شدن از خدمات ما در خصوص بنزE350 و خواندن مقالع آن اینجا کلیک کنید.

پروگرام ریموت بنز سری C:برای مطلع شدن از خدمات ما در خصوص بنز سری C و خواندن مقالع آن اینجا کلیک کنید.

خدمات جانبی بنز 

باز کردن در مرسدس بنز:باز کردن در خودرو بسیار حساس بوده و امکان تخریب در یا ستون های خودرو وجود دارد،تبحر بالای مجموعه Keyemdad در باز کردن در خودرو در تمامیه کلاس های مرسدس بنز این تضمین را به شما میدهیم که بدون آسییب و کم ترین زمان مشکل شما را حل کنیم.

پاک کردن ریموت:یکی از موردهای مهم خدمات ما پاک کردن ریموت های مفقود شده خودرو است،دستگاه های مجموعه Keyemdad قادر به انجام این عملیات هستند و این کار ضمانت شده و تمام مراحل به شما نشاد داده میشود.

قاب ریموت و تیفه:در گذشت زمان قاب ریموت صدمه دیده و باعث بد عمل کردن ریموت میشود،شما با مراجعه به Keyemdad میتوانید اقدام به تعویض آن کنید.تیفه ریموت هم موضوع مهمی در خودرو است و اگر ریموت شما تیغه ای برای باز کردن در ندارد میتوانید با مراجعه به Keyemdad اقدام به ساخت تیفه کنید.

باتری ریموت:باتری ریموت مرسدی بنز سکه ای بوده و شماره آن ۲۰۲۵ است و برای دیدین مراحل تعویض آن ایجا کلیک کنید.

پروگرام برای خودروی فاقد ریموت

پروگرام ریموت در محل:در زمان کم تر از یک ساعت بعد از تماس شما پروگرام ریموت برای خودرو انجام میشود،از باز کردن در خودرو تا پروگرام ریموت بدون صدمه به خودرو و به طور تخصوصی برای شما انجام میگیرد.برای پروگرام ریموت نیاز به باز شدن قطعه ای از خودرو نیست و تمام مراحل به صورت OBD انجام میشود.

 

توسط |۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۱۲:۰۳:۱۰ +۰۳:۳۰اسفند ۹ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای سوئیچ یدک بنز – پروگرام ریموت مرسدس بنز بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه