ریموت یدک بنز e250 – ریموت یدک بنز e200

//ریموت یدک بنز e250 – ریموت یدک بنز e200

ریموت یدک بنز e250 – ریموت یدک بنز e200

خدمات Keyemdad برای E250-E200: پروگرام ریموت بنز e200 – ریموت یدک بنز e250 – باز کردن در e250 – ریموت یدک اورجینال e250 – ریموت یدک کیلس گو e250 – ریموت کیلس گو e250 – ریموت کیلس بنز – تعویض قاب ریموت بنز – تعویض قاب e250 –

شرح خدمات E250-E200

ریموت یدک E250-E200:بعد از گذشت حدود ۶سال دسترسی به خودرو برای پروگرام ریموت{E-2014} به بالا حل شد چه در اتافE بلکه در C،Sو…این موشکل وجود داشت و امروزه مشکلی برای پروگرام ریموت مرسدی بنز های جدید وجود ندارد. و میتوانید با مراجعه به Keyemdad در خواست ریموت خودرو رو اعلام کنید و در زمان کمتر ار یک ساعت بعد از تماس شما متخصصین به محل خودرو آماده و برای خودرو ریموت پروگرام کرده و بدون مشکل و خطا ای کار میکنید.ریموت E250-E200 تنها مدل اورجینال آن در باراز جهانی موجود است،چه در حالت کیلس یا بدون کیلس{مدل روشن شدن خودرو} که برای سفارش آن میتوانید به ما مراجعه کنید.

پاک کردن ریموت:شما می توانید برای پاک کردن ریموت هم به ما مراجعه کنید و این کار با دستگاه زبان اصلی تخصوصی مرسدس بنز انجام میشود،تمام مراحل به دلایل امنیتی به شما نشان داده میشود.

باز کردن در E250:درخصوص باز کردن در خودرو هم میتوانید به Keyemdad مراجعه کرده و در کم ترین زمان ممکن و بدون آسیب اقدام به باز کردن در خودروتون میکنیم.

قاب ریموت:تعویض قاب ریموت و تراش تیغه  هم در مرکز Keyemdad انجام میگیرد،قاب با بالاترین کیفیت بازار و تراش تیغه با دستگاه CNC از جمله خدمات مرکز ما میباشد.

پروگرام ریموت E250-E200

ریموت یدک E250:مرسدس بنز از سال های ۲۰۱۴-۲۰۱۵سیستم خودرو های خود را تغییر داد.اتافE از سال ۲۰۱۴به بالا از سیستم FBS4 پشتیبانی میکند،پروگرام ریموت برای این سیستم بسیار دشوار بوده ولی متخصین Keyemdad با دانش بالای خود در کم ترین زمان برای خودرو با ارزش شما ریموت پروگرام میکنند.مرسدس بنز E250-E200 دو مدل حالت روشن شدن دارد،که یه مدل حالت معمولی بدون کیلس است که ریموت را  اصطلاحا داخل استارت کرده و با چرخوندن ریموت خودرو روشن میشود.حالت دوم روشن شدن مدل کیلس گو هست که با فشار دادن دکمه استارت استوپ خودرو روشن میشود،هر دو مدل ریموت در مرکز Keyemdad موجود است،و میتوانید هر مدل ریموت رو نسبت به خودرو و هزینه ای که میخواین انجام دهید سفارش دهید.و همچون میتوانید برای خودرو کیلس ریموت معمولی میتوان سفارش دهید.

مراحل پروگرام و زمان:برای پروگرام ریموت یدک E250 – E200 نیاز به باز شدن قطعه ای از خودرو نیست و کددهی ریموت در زمان حداکثر۲۰دقیقه انجام میگیرد و ریموت پروگرام شده مشابه ریموت قبلی خودرو کار میکند.

لوازم جانبی ریموت

باتری ریموت:باتری ریموت بنز E250 سکه ای بوده و شماره آن ۲۰۲۵ است و برای دیدین مراحل تعویض آن ایجا کلیک کنید.

در کل ریموت های مرسدس بنز از شماره ۲۰۲۵ استفاده میکنند و باید باتری مارک معتبر استفاده شود.

تیفه ریموت:ریموت بنز هم مثل سایر برندهای دیگه از یه تیغه آهنی که در انتهای ریموت قرار داده شده بهره میبرد که در صورت خالی شدن باتری خودرو یا باتری ریموت میتوانید در خودرو رو با استفاده از تیغه باز کنید،برای تراش تیغه با دستگاه CNC میتوانید به ما مراجعه کنید.

ریموت یدک E250 کیلس گو

توسط |۱۴۰۰-۱۲-۴ ۰۸:۳۷:۳۷ +۰۳:۳۰مهر ۲۰ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک بنز e250 – ریموت یدک بنز e200 بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه