ریموت ولوو XC90 – ریموت یدک ولوو

//ریموت ولوو XC90 – ریموت یدک ولوو

ریموت ولوو XC90 – ریموت یدک ولوو

خدمات Keyemdad برای ولوو XC90: ریموت ولوو XC90 – ریموت یدک ولوو – باز کردن در XC90 – ریموت یدک کیلس گو XC90 – تعویض قاب ریموت ولوو – تعویض قاب XC90

شرح خدمات ولوو XC90

ریموت یدک XC90: امروزه مشکلی برای پروگرام ریموت ولوو XC90 نسل جدید وجود ندارد. و میتوانید با مراجعه به Keyemdad در خواست ریموت خودرو رو اعلام کنید و در زمان کمتر ار یک ساعت بعد از تماس شما متخصصین به محل خودرو آماده و برای خودرو ریموت پروگرام کرده و بدون مشکل و خطا ای ریموت کار میکنید.ریموت ولوو XC90 تنها مدل اورجینال آن در باراز جهانی موجود است.

برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلیک کنید

پاک کردن ریموت:شما می توانید برای پاک کردن ریموت هم به ما مراجعه کنید و این کار با دستگاه زبان اصلی تخصوصی ولوو انجام میشود،تمام مراحل به دلایل امنیتی به شما نشان داده میشود.

قاب ریموت:تعویض قاب ریموت و تراش تیغه  هم در مرکز Keyemdad انجام میگیرد،قاب با بالاترین کیفیت بازار و تراش تیغه با دستگاه CNC از جمله خدمات مرکز ما میباشد.

پروگرام ریموت ولوو XC90

ریموت یدک ولوو XC90:ولووXC90 از سال ها ۲۰۰۲ تا کنون در حال تولید است و در دو نسل یه بازار جهانی ارزه شده،نسل دوم این خودرو سال ۲۰۱۴ رونمایی شد و یک سال بعد هم وارد بازار خودروی ایران.پروگرام ریموت برای نسل دوم XC90 بسیار حساس است،برای پروگرام ریموت نیاز به دستگاه تخصوصی ولوو و همچنین اکانت رسمی ولوو است.مجموعه Keyemdad با در درست داشتن این موارد و دانش بالا در زمینه الکترونیک خودرو بدون آسیب برای ولوو xc90 ریموت پروگرام کند.

مراحل پروگرام و زمان:برای پروگرام ریموت یدک XC90 نیاز به باز شدن قطعه ای از خودرو نیست و کددهی ریموت در زمان حداکثر۳۰دقیقه انجام میگیرد و ریموت پروگرام شده مشابه ریموت قبلی خودرو کار میکند.

لوازم جانبی ریموت

باتری ریموت:باتری ریموت ولوو سکه ای بوده و شماره آن ۲۰۳۲ است.

تیفه ریموت:ریموت ولوو هم مثل سایر برندهای دیگه از یه تیغه آهنی که در بین قاب و بورد ریموت قرار داده شده بهره میبرد که در صورت خالی شدن باتری خودرو یا باتری ریموت میتوانید در خودرو رو با استفاده از تیغه باز کنید،برای تراش تیغه با دستگاه CNC میتوانید به ما مراجعه کنید.

ریموت یدک ولوو XC90

توسط |۱۴۰۳-۱-۲۹ ۰۸:۵۴:۵۳ +۰۳:۳۰بهمن ۱۳ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت ولوو XC90 – ریموت یدک ولوو بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه