پروگرام ریموت مزدا ۳ نیو – ریموت یدک مزدا ۳

//پروگرام ریموت مزدا ۳ نیو – ریموت یدک مزدا ۳

پروگرام ریموت مزدا ۳ نیو – ریموت یدک مزدا ۳

خدمات Keyemdad برای مزدا ۲ – مزدا ۳ – مزدا ۳نیو:ریموت یدک مزدا ۳نیو – ریموت یدک مزدا ۳ – باز کردن در مزدا – ریموت یدک اورجینال مزدا – ریموت یدک کیلس گو مزدا ۳ – ریموت کیلس گو مزدا ۳ – ریموت کیلس مزدا ۳ – تعویض قاب ریموت مزدا

ریموت مزدا ۳ نیو

ریموت مزدا۳نیو:مزدا ۳نیو برای روشن شدن از ریموت کیلس استارت بهره میبرد که داری ۳دکمه میباشد و همچنین یک تیغه که توسط چیپ ایوبلایزرای که داخل آن است میتوانید خودرو را به تنهایی روشن کند.

ریموت یدک مزدا ۳نیو:شما میتوانید برای داشتن ریموت دوم یا ریموت یدک به ما مراجعه کنید و در کمترین زمان برای خودرو یک ریموت به عنوان ریموت یدک پروگرام کنیم.

پاک کردن ریموت:خودروی مزدا ۳نیو از زمان تولید ۲عدد ریموت کیلس گو برای روشن شدن دارد،شما میتوانید برای پاک کردن ریموت های مفقود شده به ما مراجعه کرده و به طور تخصوصی این کار برای شما انجام میشود.

ریموت مزدا۳

ریموت مزدا۳:مزدا ۳ یک مدل ریموت برای روشن شدن دارد، که به آن حالت ریموت کلیدی یا تاشو که خودرو با کلید روشن میشود.

ریموت یدک مزدا۳:با مراجعه به Keyemdad در کم ترین زمان برای خودرو شما ریموت یدک پروگرام میشود،چه در صورت موجود بودن ریموت برای روشن کردن خودرو چه در صورت ناموجود بودن ریموت،حتی اگر خودرو ریموت هم برای روشن شدن نداشته باشد ما قادر به ساخت و پروگرام ریموت برای خودروی شما هستیم.

مراحل پروگرام ریموت مزدا۳ به صورت دستی یا منوال بوده و می توانید در قسمت نمونه کار ها مشاهده کنید،یا اینجا کلیک کنید.

پاک کردن ریموت:اگر ریموت یدک خودرو مفقود شده و فقط یک ریموت موجود است به ساخت ریموت یدک اقدام نماید،چون در مراحل کددهی پروگرام ریموت مفقود شده از حافظه کامپیوتر ایموبلایزر پاک میشود و قادر به روشن کردن خودرو نیست.

 

ریموت مزدا۲ 

ریموت مزدا۲:ریموت مزدا ۲ از تراشه خاص ای برای کدگیری بهره میبرد که به همین دلیل از سری ریموت های قیمت بالا میباشد.از نظر امنیتی مزدا۲ در سطح بالایی قرار دارد،اگر ریموت یدک خودرو مفقود شده و فقط یک ریموت موجود است به ساخت ریموت یدک اقدام نماید،چون در مراحل پروگرام ریموت مفقود شده از حافظه کامپیوتر ایموبلایزر پاک میشود و قادر به روشن کردن خودرو نیست. مزدا۲ دو مدل ریموت برای روشن شدن دارد، که عبارت است از ریموت کلیدی یا تاشو که ریموت داخل استارت رفته و خودرو روشن میشود و ریموت کیلس که با دکمه استارت استوپ خودرو روشن میشود.با مراجعه به Keyemdad در کم ترین زمان برای خودرو شما ریموت پروگرام میشود،چه برای ریموت یدک چه در صورت ناموجود بودن ریموت برای روشن کردن خودرو میتوانید به ما مراجعه کنید.

 

قاب ریموت و باتری

قاب ریموت مزدا:در مجموعه Keyemdad برای تمامی مدل های مزدا قاب موجود است،قاب ریموت تاشو و قاب ریموت کیلس استارت برای مزدا۲،مزدا۳ و مزدا۳نیو در بالاترین کیفیت عرضه میگردد.

باتری ریموت:باتری ریموت تاشو مزدا۲ سکه ای بوده و شماره آن۱۶۲۰است،باتری مزدا۲ ریموت کیلس شماره۲۰۲۳است و ریموت مزدا۳نیو هم از همین شماره برخوردا است.

ریموت یدک مزدا۳ نیو

 

.

 

 

 

 

توسط |۱۴۰۰-۴-۸ ۰۷:۵۲:۵۷ +۰۴:۳۰آبان ۶ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای پروگرام ریموت مزدا ۳ نیو – ریموت یدک مزدا ۳ بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه