ریموت یدک بنز S500 – ساخت ریموت بنز S500

//ریموت یدک بنز S500 – ساخت ریموت بنز S500

ریموت یدک بنز S500 – ساخت ریموت بنز S500

خدمات Keyemdad برای S500: پروگرام ریموت بنز S500 – ریموت بنز S500 – ساخت ریموت بنز S500 – ریموت یدک S500 – ریموت یدک کیلس گو S500 – ریموت کیلس گو S500 – ریموت کیلس بنز – تعویض قاب ریموت بنز – تعویض قاب S500

شرح خدمات بنز S500

ریموت یدک بنز S500:برای مرسدس بنز S500 تا سال ۲۰۲۲ در مرکز ریموت KEYEMDAD میتوانید ثبت سفارش کنید.برای ریموت بنز S500 تا سال ۲۰۱۳ پروگرام ریموت در محل شما در مدت رمان ۲۰دقیقه قابل انجام است.اما از سال ۲۰۱۴ ب بالا باید توسط نمایندگی انجام گیرد. که ثبت سفارش در کمپانی جهت ریموت یدک توسط مجموعه KEYEMDAD انجام میگیرد.

برای مشاهده نمونه کارهای مجموعه کلیک کنید.

پاک کردن ریموت ها:شما می توانید برای پاک کردن ریموت های مفقود شده هم به ما مراجعه کنید و این کار با دستگاه زبان اصلی تخصوصی مرسدس بنز انجام میشود،تمام مراحل به دلایل امنیتی به شما نشان داده میشود.

باز کردن در بنز S500:درخصوص باز کردن در خودرو هم میتوانید به KEYEMDAD مراجعه کرده و در کم ترین زمان ممکن و بدون آسیب اقدام به باز کردن در خودروتون میکنیم.

قاب ریموت بنز:تعویض قاب ریموت و تراش تیغه  هم در مرکز KEYEMDAD انجام میگیرد،قاب با بالاترین کیفیت بازار و تراش تیغه با دستگاه CNC از جمله خدمات مرکز ما میباشد.

ساخت ریموت بنز S500

ریموت یدک بنز S500:مرسدس بنز از سال ۲۰۱۴ سیستم خودرو های خود را تغییر داد.اتاق بنز S از سال ۲۰۱۴ به بالا از سیستم FBS4 پشتیبانی میکند،پروگرام ریموت برای این سیستم تا ب امروز غیر ممکن بوده است در تمامی کشور های دنیا.ما در مجموعه KEYEMDAD برای این سری از خودرو های مرسدس بنز که سیستم FBS4 دارد ثبت سفارش میکنیم و ریموت اورجینال از کمپانی در مدت رمان ۱۵ روز تحویل میدهیم.

لوازم جانبی ریموت

باتری ریموت بنز:باتری ریموت بنز S500 سکه ای بوده و شماره آن ۲۰۲۵ است و برای دیدین مراحل تعویض آن اینجا کلیک کنید.

در کل ریموت های مرسدس بنز از شماره ۲۰۲۵ استفاده میکنند و باید باتری مارک معتبر استفاده شود.

تیفه ریموت:ریموت بنز هم مثل سایر برندهای دیگه از یه تیغه آهنی که در انتهای ریموت قرار داده شده بهره میبرد که در صورت خالی شدن باتری خودرو یا باتری ریموت میتوانید در خودرو رو با استفاده از تیغه باز کنید،برای تراش تیغه با دستگاه CNC میتوانید به ما مراجعه کنید.

ساخت ریموت بنز S500

 

 

توسط |۱۴۰۳-۵-۲ ۱۲:۱۹:۳۲ +۰۳:۳۰خرداد ۲۳ام, ۱۴۰۳|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک بنز S500 – ساخت ریموت بنز S500 بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه