ریموت یدک رنو کولیوس – ریموت یدک رنو تالیسمان

//ریموت یدک رنو کولیوس – ریموت یدک رنو تالیسمان

ریموت یدک رنو کولیوس – ریموت یدک رنو تالیسمان

خدمات Keyemdad برای کولیوس – تالیسمان:پروگرام ریموت کولیوس – ریموت یدک رنو کولیوس – تراش تیغه کولیوس – باز کردن در کولیوس – پروگرام ریموت تالیسمان – ریموت یدک رنو تالیسمان – تراش تیغه – باز کردن در رنو

شرح خدمات رنو کولیوس – تالیسمان

ریموت رنو کولیوس و تالیسمان:بعد از تغییر فیس و دیزاین خودروی های کمپانی رنو قطعات الکترونیکی هم با سیستم امنیتی پیشرفته تری به بازار امدند. پروگرام ریموت برای خودروهای تالیسمان و کولیوس های جدید بسیار حساس بوده و لازم به داشتن دستگاه های پیشرفته است. مرکز ریموت Keyemdad با استفاده از پروگرام های اورجینال(ساخت کشورهای اروپایی) بدون آسیب به خودرو نظیر (خطاهای ABS یا AIRBAG)یا خاموش شدن خودرو توسط دستگاه برای خودرو ریموت پروگرام و شناسایی میکند.

ریموت یدک رنو کولیوس:پروگرام ریموت برای خودروی کولیوس در زمان کم تر از ۱۰دقیقه در مرکز ریموت Keyemdad انجام میشود.شما میتوانید هم ریموت اورجینال یا ریموت چینی سفارش دهید.پروگرام ریموت توسط نیروهای مجرب و حرفه ای با دانش و تخصوص بالا انجام میگیرد.

ریموت یدک رنو تالیسمان:پروگرام ریموت برای خودروی تالیسمان در زمان کم تر از ۱۰دقیقه در مرکز ریموت Keyemdad انجام میگیرد شما هم میتوانید با مراجعه حضوری ریموت برای خودرو سفارش دهید یا نیروهای مجموعه میتوانید در محل شما ریموت برای خودرو پروگرام کنند.برای رنو تالیسمان هم ریموت اورجینال موجود است هم ریموت چینی که میتوانید برای خودرو سفارش دهید.

پاک کردن ریموت:یکی از با محاسن پروگرام ریموت جدید برای خودرو این است که ریموت های مفقود شده از حافظه خودرو پاک میشوند ولی برای پاک کردن ریموت لازم به پروگرام ریموت جدید نیست و میتوانید برای پاک کردن ریموت های که در دسترس شما نیست به ما مراجعه کنید.تمام مراحل به شما نشان داده میشود به دلیل مسئولیت ای که ما نسبت به خودروی شما داریم.

خدمات جانبی رنو کولیوس – تالیسمان

باز کردن در کولیوس – تالیسمان:زمانی که برق خودروی شما ضعیف شده و باتری ریموت خوب عمل نمیکند میتوانید با مراجعه به Keyemdad اقدام به باز کردن در خودرو کنید. این کار با ظرافت بالا و بدون آسیب انجام میشود.

باتری ریموت:باتری ریموت رنو تایسمان و کولیوس شماره۲۰۳۲ است که ترجیحا از برند های Renata یا Varta استفاده شود.

پروگرام برای خودروی فاقد ریموت

پروگرام ریموت در محل:در زمان کم تر از یک ساعت بعد از تماس شما پروگرام ریموت برای خودرو انجام میشود،از باز کردن در خودرو تا پروگرام ریموت بدون صدمه به خودرو و به طور تخصوصی برای شما انجام میگیرد.برای پروگرام ریموت نیاز به باز شدن قطعه ای از خودرو نیست و تمام مراحل به صورت OBD انجام میشود.

ریموت یدک رنو تالیسمان

 

 

 

 

 

 

 

توسط |۱۳۹۹-۱۱-۷ ۱۱:۲۱:۰۷ +۰۳:۳۰بهمن ۷ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک رنو کولیوس – ریموت یدک رنو تالیسمان بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه