ریموت یدک پورشه – پروگرام ریموت پورشه

//ریموت یدک پورشه – پروگرام ریموت پورشه

ریموت یدک پورشه – پروگرام ریموت پورشه

خدمات Keyemdad برای پورشه: ریموت یدک پورشه – سوئیچ و ریموت پورشه – پروگرام ریموت پورشه ماکانپروگرام ریموت پورشه پانامراپروگرام ریموت پورشه کاینپروگرام ریموت پورشه باکسترپروگرام ریموت پورشه کرراپروگرام ریموت پورشه کیمن – ساخت سوئیچ و ریموت پورشه کرراباکسترکیمن

شرح خدمات پورشه

ریموت یدک پورشه:برای سفارش سوئیچ و ریموت پورشه در مرکز ریموت Keyemdad شما هم میتوانید ریموت اورجینال یا ریموت چینی برای خودرو ارزشمند خود داشته باشید.

تیغه ریموت پورشه:تراش تیغه ریموت هم دیگر خدمات Keyemdad برای برند پورشه محسوب میشود. اگر تیغه ریموت اسمارت خودرو شما تراش ندارد یا تیغه اصلی گم شده تراش تیغه از طریق قفل درب راننده انجام میشود{در صورت سفارش ریموت از مجموعه Keyemdad تراش تیغه بدون هیچ هزینه اضافی انجام میشود}

باز کردن در پورشه:باز کردن در پورشه به طور تخصوصی توسط نیروهای مجموعه Keyemdad انجام میگیرد در کم ترین زمان در تمامی مناطق تهران بدون آسیب به خودروی ارزشمن شما. باز کردن درب خودرو با استفاده از ابزار مخصوص انجام میگیرد به دلیل بالا بودن سطح امنیت درها و آسیب نرسیدن به در و قفل خودرو.

قاب ریموت پورسه:قاب ریموت در رنگ های مختلف متناسب با رنگ خودرو و سلیقه شما در مجموعه موجود میباشد. هم برای مدل های کلیدی و کیلس استارت.

پروگرام ریموت محصولات پورشه

پروگرام ریموت پورشه کررا:ساخت سوئیچ و ریموت پورشه کررا در کم ترین زمان ممکن قابل انجام است و هم چنین میتوانید یک کلید به همراه چیپ کد دار که قابلیت فقط روشن کردن و باز بست در ها به صورت دستی دارد سفارش دهید.

پروگرام ریموت پورشه ماکان:پورشه ماکان یکی از حساس ترین خودرو های برند پورشه است. برای پروگرام ریموت پورشه ماکان باید bcm خودرو باز شود و یکی از قسمت های حساس پروگرام ریموت باز کردن کامپیوتر این خودرو است. پروگرام ریموت ماکان توسط نیروهای مجرب و حرفه ای مجموعه Keyemdad بسیار سریع و با دقت و ظرافت بالا در کار انجام میگیرد.

پروگرام ریموت پورشه پانامرا:پورشه پانامرا از سیستم کیلس استارت بهره میبرد. شما میتوانید با مراجعه به Keyemdad سفارش خود را در خصوص ریموت خودرو ثبت کنید و در کم ترین زمان ریموت پروگرام شده برای خودرو خود را در محل تحویل بکیرید.

برای توضیحات بیشتر کلیک کنید

پروگرام ریموت پورشه باکستز:پروگرام ریموت باکستر یکی از تخصوص های مجموعه Keyemdad محسوب میشود باکستر بیشتر در حالت کلید و ریموت در کشور موجود است و مجموعه ما پروگرام ریموت این محصول رو بدون مشکل انجام میدهد. شما برای خودرو میتوانید یک کلید که دارای تراشه کد دار است داشته باشید که فقط خودرو رو روشن میکند این کلید ریموت برای بازو بست کردن در ها ندارد و باید دستی درها رو باز و بسته کنید.

پروگرام ریموت پورشه کاین

پروگرام ریموت پورشه کاین:بر خلاف پورشه ماکان و پانامرا پورشه کاین در ۳مدل ریموت مختلف وارد بازار ایران شده است.اولین مدل آن حالت کلیدی است که کلید داخل استارت چرخیده و خودرو روشن میشود.

در حالت دوم باز هم کلید و ریموت در روشن شدن خودرو دخیل هستند اما خودرو توسط یک شستی روشن میشود و میتوان گفت خودرو داری آپشن کیلس استارت است. درحالت سوم دیگر خبری از کلید نیست و خودرو توسط یک ریموت سه دکمه در حالت کیلس روشن میشود همین طور درهای خودرو از آپشن کیلس بهرمند هستند.

هر سه مدل ریموت پورشه کاین چه اورجینال آن و چینی در مجموعه ی Keyemdad انجام میگیرد و میتوانید آن را برای خودروی خود سفارش دهید.

 

ریموت یدک پورشه پانمرا

 

 

 

 

 

 

 

توسط |۱۴۰۱-۴-۴ ۰۷:۴۲:۳۶ +۰۴:۳۰آذر ۲۶ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک پورشه – پروگرام ریموت پورشه بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه