ریموت یدک تیگوان – پروگرام ریموت تیگوان

//ریموت یدک تیگوان – پروگرام ریموت تیگوان

ریموت یدک تیگوان – پروگرام ریموت تیگوان

خدمات Keyemdad برای تیگوان:ریموت یدک تیگوان – پروگرام ریموت تیگوان – تعویض قاب – تعویض باتری – تراش تیغه ریموت – باز کردن در تیگوان

پروگرام ریموت تیگوان

پروگرام ریموت تیگوان:خودروهای تولید شده توسط کمپانی فولکس واگن از نظر ضدسرقت در سطح بالاای بوده و از امنیت درب های خودرو تا سیستم ایموبلایزر از بالاترین تکنولوژی بهره میبرند.فولکس واگن تیگوان با بالاترین سیستم ضدسرقت وارد بازار شده.پروگرام ریموت تیگوان در مجموعه Keyemdad انجام میگیرد، شما هم میتوانید ریموت اورجینال برای خودرو خود سفارش دهید و همچون ریموت چینی، زمان حدودی پروگرام ریموت تیگوان در صورت موجود بودن ریموتی که خودرو رو روشن کند ۵الی۱۰ دقیقه میباشد. شما میتوانید برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلیک کنید.

اهمیت ریموت یدک:اگر خودرو تیگوان شما دارای یک عدد ریموت میباشد پیشنهاد مجموعه به شما پروگرام ریموت جدید است،زیرا در مراحل پروگرام ریموت جدید ریموتی که فاقد شده و در دسترس شما نیست از کامپیوتر ایموبلایزر پاک میشود،حسن دیگر اقدام به ساخت ریموت یدک این است که از نظر هزینه هم به صرفع تر است و هم از معطل شدن شما چه در خانه یا مرکز شهر یا جاده جلوگیری میشود.

خدمات جانبی تیگوان

پاک کردن ریموت:همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم پاک کردن ریموت بسیار حاضر اهمیت است شما میتوانید با مراجعه به Keyemdad اقدام به پاک کردن ریموت مفقود شده کنید.تمام مراحل پاک کردن ریموت به شما نشان داده میشود چون در قبال این کار ما مسعولیم.

باز کردن در تیگوان:سیستم درب فولکس واگن تیگوان بسیار حساس بوده و برای باز کردن در آن نیاز به دستگاه مخصوص فولکس واگن بوده و بدون هیچ آسیبی در خودرو رو باز میکند،در مرکز Keyemdad متخصیص با دانش بالا در باز کردن در خودرو بدون هیچ آسیبی و استفاده از دستگاه مخصوص در خودرو رو در کم ترین زمان باز میکنند.

باتری ریموت تیگوان:تعویض باتری ریموت فولکس واگن تیگوان ساده بوده و میتوانید برای مشاهده روش آن ایجا کلیک کنید.

تیغه ریموت:فولکس واگن تیگوان با دکمه استار استوپ روشن میشود،ریموت تیگوان حالت چاقوای دارد که با فشار دادن دکمه بالای ریموت تیغه آن ازاد میشود.تیغه ریموت برای باز کردن در خودرو در زمانی که ریموت باتری ندارد استفاده میشود و میتوانید داخل خودرو شده و ریموت را بقل قاب دور فرمان گرفته و خودرو رو را روشن کنید.اگر ریموت خودرو تیفه ندارد یا تیغه بدون تراش است میتوانید با مراجعه به Keyemdad مشکل تیغه را حل کنید تمام مراحل تراش تیغه با دستگاه اتوماتیک CNC انجام میشود.

پروگرام ریموت تیگوان

 

 

 

توسط |۱۴۰۱-۱-۱۸ ۰۸:۰۸:۰۷ +۰۴:۳۰آبان ۱۱ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک تیگوان – پروگرام ریموت تیگوان بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه