ریموت یدک بنز cls – پروگرام ریموت بنز cls

//ریموت یدک بنز cls – پروگرام ریموت بنز cls

ریموت یدک بنز cls – پروگرام ریموت بنز cls

خدمات Keyemdad برای بنز CLS: پروگرام ریموت بنز cls – ریموت یدک بنز cls – باز کردن در cls – ریموت یدک اورجینال cls – ریموت یدک کیلس گو cls – ریموت کیلس گو cls – ریموت کیلس بنز – تعویض قاب ریموت بنز – تعویض قاب cls

شرح خدمات CLS

 

 ریموت یدک cls:برای سفارش ریموت cls در مرکز Keyemdad شما هم میتوانید ریموت اورجینال[اصل آلمان} یا ریموت چینی که کاملا مشابه اصلی آن است رو داشته باشید.

پاک کردن ریموت:شما حتی می توانید برای پاک کردن ریموت هم به ما مراجعه کنید،و این کار با دستگاه تخصوصی مرسدس بنز انجام میشود و در تمام مراحل به شما نشان داده میشود.

باز کردن در cls:درخصوص باز کردن در خودرو هم میتوانید به Keyemdad مراجعه کرده و در کم ترین زمان ممکن و بدون آسیب اقدام به باز کردن در خودروتون میکنیم.

 قاب ریموت و تیغه:تعویض قاب ریموت و تراش تیغه هم در مرکز Keyemdad انجام میگیرد،قاب با بالاترین کیفیت بازار و تراش تیغه با دستگاه CNC از جمله خدمات مرکز ما میباشد.

 ریموت یدک CLS

ریموت یدک cls:در مراحل پروگرام ریموت یدک cls نیاز به باز شدن قطعه ای از خودرو نیست و کددهی ریموت در زمان حداکثر ۲۰دقیقه انجام میشود و ریموت پروگرام شده مشابه ریموت قبلی خودرو کار میکند.خدمات کددهی ریموت در صورت درخواست مشتری در محل مشتری هم انجام میگیرد.برای ریموت یدک بنز cls شما هم میتوانید ریموت کیلس گو یا ریموت معمولی برای خودرو سفارش دهید.

ریموت کیلس گو cls:مرسدس بنز cls دو مدل حالت برای روشن شدن دارد،که یک مدل حالت معمولی است که ریموت را اصطلاحا داخل استارت کرده و با چرخوندن ریموت خودرو روشن میشود.حالت دوم روشن شدن مدل کیلس گو هست که بافشار دادن دکمه استارت استوپ خودرو روشن میشود،هر دو مدل ریموت در مرکز Keyemdad موجود است،و میتوانید هر مدل ریموت رو نسبت به خودرو و هزینه ای که میخواین انجام دهید سفارش دهید.و همچون میتوانید برای خودرو کیلس ریموت معمولی سفارش دهید.

 ریموت برای خودروی فاقد ریموت:پروگرام ریموت cls برای خودروای که ریموتی برای روشن شدن و باز کردن درها هم ندارد از جمله تخصوص ماست که از باز کردن در بدون آسیب تا پروگرام ریموت معمولی یا کیلس توسط نیروهای Keyemdad انجام میگیرد.

لوازم جانبی ریموت

باتری ریموت:باتری ریموت cls سکه ای بوده و شماره آن ۲۰۲۵ است و برای دیدین مراحل تعویض آن ایجا کلیک کنید.

در مجموعه ریموت های مرسدس بنز از شماره باتری ۲۰۲۵ استفاده میکنند و باید از باتری مارک معتبر استفاده شود.

تیغه ریموت:ریموت بنز هم مثل سایر برندهای دیگه از یک تیغه آهنی که در انتهای ریموت قرار داده شده بهره میبرد که در صورت خالی شدن باتری خودرو یا باتری ریموت میتوانید در خودرو رو با استفاده از تیغه باز کنید.

 قاب ریموت:برای تعویض قاب ریموت بنز شما می بایست اول عکس ریموت موجود رو برای ما ارسال کنید و ما به شما اعلام میکنیم که چه مدل قابی قابل تعویض برای ریموت شما است.

توسط |۱۳۹۹-۱۰-۴ ۱۰:۰۲:۰۴ +۰۳:۳۰شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۹|دسته بندی: مقالات|دیدگاه‌ها برای ریموت یدک بنز cls – پروگرام ریموت بنز cls بسته هستند

درباره نویسنده:

خدمات سوئیچ خودرو با KeyEmdad

نگران گم شدن سوئیچ تان نباشید! ما توسط جدیدترین تجهیزات روز دنیا انواع کلید کددار و سوییچ و ریموت را می سازیم. ساخت سوئیچ ، چه سوئیچ اصلی موجود باشد و چه آن را گم کرده باشید

کارهای اخیر

اطلاعات تماس

تهران ، ميدان تجريش ، خيابان مقصود بيك (شهيددربندي) ، شماره 126

Phone: 021-22725897

Mobile: 09123053765

تماس بگیرید
آدرس روی نقشه